ət-Tövbə surəsi 113 – 114 - cü ayələr
“Müşriklərin Cəhənnəm sakinləri olduqları onlara bəlli olduqdan sonra, qohum olsalar belə, Peyğəmbərə və möminlərə onlar üçün bağışlanma diləmək yaraşmaz. İbrahimin öz atası üçün bağışlanma diləməsi isə sadəcə ona verdiyi vədə görə idi. Atasının Allaha düşmən olduğu ona bəlli olduqdan sonra isə ondan uzaqlaşdı. Həqiqətən, İbrahim Allaha çox yalvaran həlim bir kimsə idi”
Museyyib ibn Həzn demişdir: “Əbu Talib ölüm ayağında ikən Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - onun yanına gəldi və orada Əbu Cəhl və Abdullah ibn Əbu Ümeyyə ibn əl-Muğiranı gördü. Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - dedi: “Əmican, “lə ilahə illəllah” kəlməsini de ki, Allah yanında sənin (dediyinə) şahidlik edim”. (Bunu eşidəndə) Əbu Cəhl və Abdullah ibn Əbu Ümeyyə dedilər: “Ey Əbu Talib, Abdulmuttəlibin dinindən dönməkmi istəyirsən?!” Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - tövhid kəlməsini, (onlar da öz dediklərini) ta o vaxta qədər təkrar etdi ki, axırda Əbu Talib onlara son sözünü deyib, Abdul-Muttəlibin dinində qalacağını bildirdi və “lə ilahə illəllah” deməkdən imtina etdi. (Onda) Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - (əmisinə) dedi: “Vallahi, bil ki, mənə qadağan edilənədək sənin üçün bağışlanma diləyəcəyəm”. Uca Allah da onun barəsində bu ayəni nazil etdi: “Müşriklərin Cəhənnəm sakinləri olduqları bəlli olduqdan sonra qohum olsalar belə, Peyğəmbərə və möminlərə onlar üçün bağışlanma diləmək yaraşmaz”. (ət-Tövbə, 113). Uca Allah Əbu Talib barəsində ayə nazil etdi və Öz Elçisinə - sallallahu aleyhi və səlləm - belə buyurdu: “Şübhəsiz ki, sən istədiyini doğru yola yönəldə bilməzsən. Amma Allah istədiyini doğru yola yönəldir. O, doğru yolda olanları daha yaxşı tanıyır” (əl-Qasəs, 56)”.
Muslim, 35, 141; əl-Buxari, 1294, 1360; Əhməd, 9685; İbn İshaq “Siyra” 326; İbn Hibban, 982.