əl-Əhzab surəsi 5 - ci ayə
“Oğulluğa götürdüyünüz uşaqları öz atalarının adları ilə çağırın. Bu, Allah yanında daha ədalətlidir. Atalarını tanımasanız, onlar sizin din qardaşlarınız və yaxınlarınızdır. Səhvən etdiyiniz əməllərdə sizə heç bir günah yoxdur. Lakin qəlbinizin qəsdlə etdiyi işlərdən ötrü sizə günah var. Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir”
Abdullah ibn Ömər (Allah ondan razı olsun) rəvayət edir ki, Uca Allah: “Oğulluğa götürdüyünüz uşaqları öz atalarının adları ilə çağırın. Bu, Allah yanında daha ədalətlidir…” (əl-Əhzab, 5) ayəsini nazil edənə qədər biz Peyğəmbərin - sallallahu aleyhi və səlləm – oğulluğa götürdüyü Zeyd ibn Harisəni Zeyd ibn Muhəmməd adı ilə çağırırdıq”.
əl-Buxari, 4782; Əhməd, 5479.
Aişə (Allah ondan razı olsun) rəvayət edir ki, Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - Zeydi oğulluğa götürdüyü kimi Peyğəmbərlə - sallallahu aleyhi və səlləm - birlikdə Bədrdə iştirak etmiş Əbu Huzeyfə ibn Utbə ibn Rabia ibn Abduşəms də ənsardan olan bir qadının köləlikdən azad etdiyi Salimi oğulluğa götürmüş və onu qardaşı qızı Hind bint Vəlid ibn Utbə ibn Rabia ilə evləndirmişdi. Cahiliyyə dövründə bir adam kimisə oğulluğa götürərdisə, insanlar uşağın həmin adamın oğlu olduğunu iddia edər və onun qoyub getdiyi mirasdan oğulluğuna da pay düşərdi. Nəhayət, Allah (bu ayəni) nazil etdi: “(Oğulluğa götürdüyünüz uşaqları) öz atalarının adları ilə çağırın. Bu, Allah yanında daha ədalətlidir. Atalarını tanımasanız, onlar sizin din qardaşlarınız və yaxınlarınızdır” (əl-Əhzab, 5). Beləliklə də, oğulluğa götürülən kimsələri öz atalarının adı ilə çağırmağa başladılar, atalarının kim olduğu bilinməyən kimsələri isə yaxın adam və din qardaşı hesab etdilər. O vaxt Əbu Huzeyfə ibn Utbənin həyat yoldaşı Səhlə bint Suheyl ibn Amr əl-Quraşi əl-Amiri Peyğəmbərin - sallallahu aleyhi və səlləm - yanına gəlib dedi: “Ey Allahın Elçisi, biz Salimin oğlumuz olduğunu güman edirdik. İndi isə Allah bu xüsusda sənə bildiyin bu ayəni nazil etdi...”.
əl-Buxari, 4000, 5088; Abdur-Razzəq “Musannəf” 13885-13887; Əbu Davud, 2061.