ət-Təhrim surəsi 1 – 4 – ci ayələr
“Ey Peyğəmbər! Zövcələrini razı salmağa çalışaraq Allahın sənə halal etdiyi şeyi nə üçün özünə qadağan edirsən? Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir. Allah, andlarınızdan kəffarə verməklə azad olmağı sizdən ötrü qanuniləşdirmişdir. Allah sizin himayədarınızdır. O, Biləndir, Müdrikdir. Bir zaman Peyğəmbər öz zövcələrindən birinə sirr verdi. O da bunu onun digər zövcəsinə xəbər verdikdə və Allah da bunu Peyğəmbərə aşkar etdikdə o, bunun bir qismini sirr verdiyi zövcəsinə bildirdi, digər qismindən isə vaz keçdi. Peyğəmbər bunu ona bildirdikdə zövcəsi dedi: “Bunu sənə kim xəbər verdi?” O dedi: ”Bunu mənə hər şeyi Bilən, Xəbərdar olan Allah xəbər verdi!” Əgər ikiniz də Allaha tövbə etsəniz, yaxşı olar. Çünki hər ikinizin qəlbi günaha meyl etmişdir. Əgər ona qarşı bir-birinizə dəstək versəniz, bilin ki, Allah, Cəbrail və əməlisaleh möminlər onun dostu və yardımçısıdır. Bunlardan başqa mələklər də onun yardımçılarıdır”
Aişə (Allah ondan razı olsun) rəvayət edir ki, Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - Zeynəb bint Cəhşin yanında qaldıqda[1] bal içərdi. Mən Həfsə ilə məsləhətləşərək belə qərara gəldik ki, Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - hər birimizin yanına gəldikdə ona: “Səndən məğafir[2] iyi gəldiyini hiss edirəm, sən məğafir yemisən?”- deyək. Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - onlardan birinin yanına daxil olduqda zövcəsi bunu ona dedi. O isə: “Xeyr, mən sadəcə Zeynəb bint Cəhşin yanında qaldıqda bal içmişəm və bir daha buna qayıtmaram"- deyə cavab verdi. Uca Allah da bu ayələri nazil etdi: “Ey Peyğəmbər! Zövcələrini razı salmağa çalışaraq Allahın sənə halal etdiyi şeyi nə üçün özünə qadağan edirsən? Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir. Allah, andlarınızdan kəffarə verməklə azad olmağı sizdən ötrü qanuniləşdirmişdir. Allah sizin himayədarınızdır. O, Biləndir, Müdrikdir. Bir zaman Peyğəmbər öz zövcələrindən birinə sirr verdi” - “Mən bal içmişəm” dediyinə görə - “O da bunu onun digər zövcəsinə xəbər verdikdə və Allah da bunu Peyğəmbərə aşkar etdikdə o, bunun bir qismini sirr verdiyi zövcəsinə bildirdi, digər qismindən isə vaz keçdi. Peyğəmbər bunu ona bildirdikdə zövcəsi dedi: “Bunu sənə kim xəbər verdi?” O dedi: ”Bunu mənə hər şeyi Bilən, Xəbərdar olan Allah xəbər verdi!” Əgər ikiniz də - Aişə və Həvsə - Allaha tövbə etsəniz, yaxşı olar...” (ət-Təhrim, 1-4)”.
əl-Buxari, 4862, 5267, 6691; Muslim, 3751, 2694; Əbu Davud, 3716.
Rəvayət edilir ki, Aişə (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - Zeynəb bint Cəhşin evində bal içər və (bu səbəbdən də o,) Zeynəbin yanında çox oturardı. Buna görə də mən Həfsə ilə məsləhətləşdim və biz belə qərara gəldik ki, o hansı birimizin yanına gəlsə ona: “Kitrə[3] yemisən? Səndən onun iyisi gəlir!”– deyək. (Biz Peyğəmbərə r bunu deyəndə) o belə cavab verdi: “Xeyr, mən sadəcə olaraq Zeynəb bint Cəhşin evində bal içmişəm. And içirəm ki, bir də o baldan içməyəcəyəm, amma sən bu haqda heç kəsə bir söz demə!”[4]
əl-Buxari, 4531, 4912.
Ənəs rəvayət edir ki, Allah Elçisinin - sallallahu aleyhi və səlləm – (Mariya adlı) bir kənizi var idi. Aişə və Həfsə onun, bu kənizlə yaşamasına narazı idilər. Odur ki, Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - o kənizilə bir yerdə yaşamağı özünə haram etdi. Uca Allah da bu ayəni nazil etdi: “Ey Peyğəmbər! Zövcələrini razı salmağa çalışaraq Allahın sənə halal etdiyi şeyi nə üçün özünə qadağan edirsən? Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir” (ət-Təhrim, 1)”.
əl-Hakim, 3824; ən-Nəsəi “Sunən” 3897, 3959, “Sunənul-Kubra” 8857, 8907, 11543. əl-Hakim, əz-Zəhəbi, Muqbil və əl-Albani səhih olduğunu bildirmişlər.
Rəvayət edilir ki, İbn Ömər (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Allah Elçisi - sallallahu aleyhi və səlləm - Həfsəyə belə dedi: “İbrahimin anasını (Mariyanı) özümə haram etdiyimi heç kəsə demə!” Həfsə: “Allahın sənə halal buyurduğunu özünə haram edirsən?”- deyə soruşdu. O belə cavab verdi: “Allaha and olsun ki, mən ona yaxınlaşmayacağam!” Həfsə Aişəyə bu barədə xəbər verdikdən sonra bu ayələr nazil oldu: “Allah, andlarınızdan kəffarə verməklə azad olmağı sizdən ötrü qanuniləşdirmişdir...” (ət-Təhrim, 2)”.
əd-Diya əl-Məqdisi “Əhədisul-Muxtəra” 189; əş-Şəukani “Fəthul-Qadir” 7/254; İbn Kəsir “Təfsir” 8/159. Muqbil, Ali Nasr və əl-Hilali səhih olduğunu bildirmişlər.
İbn Həcər (Allah ona rəhm etsin) bu ayənin hər iki səbəbə, yəni balı və kənizi özünə haram etdiyinə görə nazil olduğunu qeyd etmişdir. (İbn Həcər “Fəthul-Bari” 10/283). Həmçinin, Şəvkani (Allah ona rəhm etsin) demişdir: “Ayənin nazil olmasına dair varid olmuş hər iki hadisə səhihdir. Bu iki hadisəni cəm edib demək olar ki, bu ayə həm bal, həm də Mariyaya görə nazil olmuş və hər ikisinin özünə haram etdiyini heç kəsə xəbər verməməyi Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - öz zövcələrindən birinə demişdir”. (əş-Şəukani “Təfsir” 5/252).