Allahdan Axirəti istəməyənlər - əl-Bəqərə surəsi 200 - cü ayə
“Həcc mərasiminizi bitirdikdə vaxtilə atalarınızı yad etdiyiniz kimi, hətta bundan da artıq Allahı yad edin! İnsanlar arasında: "Ey Rəbbimiz! Bizə verəcəyini elə bu dünyada ver!"– deyənlər vardır. Belə şəxslərin axirətdə heç bir payı yoxdur”
عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : كَانَ أَهْلُ الْجَاهِلِيَّةِ يَقِفُونَ فِي الْمَوْسِمِ يَقُولُ الرَّجُلُ مِنْهُمْ : كَانَ أَبِي يُطْعِمُ وَيَحْمِلُ الْحَمَالَاتِ وَيَحْمِلُ الدِّيَاتِ ، لَيْسَ لَهُمْ ذِكْرٌ غَيْرَ فِعَالِ آبَائِهِمْ ، فَأَنْزَلَ اللهُ على نبيه محمد صلى الله عليه وسلم {فَاذْكُرُوا اللَّهَ كَذِكْرِكُمْ آبَاءَكُمْ أَوْ أَشَدَّ ذِكْرًا}
Rəvayət edilir ki, İbn Abbas (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Cahiliyyət dövründə insanlar Həcc mövsümündə onlardan bir kişi belə deyərdi: “Mənim atam yemək yedizdirər, insanların borclarını və fidyələrini ödəməyi öz öhdəsinə götürərdi”. Onların zikri yalnız öz atalarının etdiklərini yad etməkdən ibarət idi. Bu səbəblə Allah öz Peyğəmbərinə - salləllahu aleyhi və səlləm - bu ayəni nazil etdi: “Həcc mərasiminizi bitirdikdə vaxtilə atalarınızı yad etdiyiniz kimi, hətta bundan da artıq Allahı yad edin!...”. (əl-Bəqərə, 200)”.
İbn Əbu Hatim “Təfsir” 2/355, h. 1870; İbn Kəsir, 1/557; Durrul-Mənsur 2/445; Muhəmməd Tantavi “Təfsiril-Vasit” 1/434. Ali Nasr və əl-Hilali isnadının həsən olduğunu bildirmişlər.
عن ابن عباس ، قال : كان قوم من الأعراب يجيئون إلى الموقف فيقولون : اللهم اجعله عام غيث وعام خصب وعام ولاد حسن ، لا يذكرون من امر الاخرة شيئا ، فأنزل الله فيهم : فَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَقُولُ رَبَّنَا آتِنَا فِي الدُّنْيَا وَمَا لَهُ فِي الْآخِرَةِ مِنْ خَلَاقٍ
Rəvayət edilir ki, İbn Abbas (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Bədəvilərdən olan bir toplum (Arafa dağına) gələr və belə dua edərdilər: “Allahım, bu ili yağış ili, bolluq ili, gözəl nəsil ili et!” Onlar öz dualarında Axirətə aid heç nə istəmirdilər. Bu səbəblə Allah onlara bu ayəni nazil etdi: “...İnsanlar arasında: “Ey Rəbbimiz! Bizə verəcəyini elə bu dünyada ver!”– deyənlər vardır. Belə şəxslərin axirətdə heç bir payı yoxdur” (əl-Bəqərə, 200).
İbn Əbu Hatim “Təfsir” 2/357, h. 1874; İbn Kəsir, 1/558; əş-Şovkani “Fəthul-Qadir” 1/275; Diya əl-Məqdisi “Əhədisil-Muxtəra” 109. Ali Nasr və əl-Hilali isnadının həsən olduğunu bildirmişlər.