Həccin fəziləti
Rəvayət edilir ki, Ubədə ibn Samit (Allah ondan razı olsun) demişdir: “(Bir gün) Allah Elçisi - salləllahu aleyhi və səlləm - bizimlə namaz qılırdı. (Bu zaman) biri Ənsardan,[1] biri isə Səqif qəbiləsindən olan iki kişi ona doğru addımladı və Ənsardan olan kişi Səqif qəbiləsindən olan kişini (Allah Elçisinə - salləllahu aleyhi və səlləm - birinci yaxınlaşmaqda) qabaqladı. Allah Elçisi - salləllahu aleyhi və səlləm - Səqifdən olan kişiyə dedi: “Ənsardan (olan kişi) soruşmaqda səni qabaqladı”. Ənsardan olan kişi dedi: “Ola bilsin ki, o, məndən çox tələsir, qoy (birinci) soruşsun”. Səqif qəbiləsindən olan kişi namaz haqqında soruşdu, o da ona xəbər verdi. Sonra Allah Elçisi - salləllahu aleyhi və səlləm - Ənsardan olan kişiyə dedi: “Əgər istəyirsənsə, soruşmaq üçün gəldiyin məsələ barəsində sənə xəbər verim”. O dedi: “Ey Allahın Elçisi! Mənə xəbər ver!” O dedi: “Sən gəldin məndən soruşasan ki, qədim Evə (Kəbəyə)[2] gəlməyinin, Ərafatda durmağının, daş atmağının, başını qırxdırmağının və Ev ilə vidalaşmağının sənin üçün mükafatı nədir?” Ənsardan olan kişi dedi: “Səni haqq ilə göndərən Allaha and olsun ki, mən səndən bundan başqa (bir məsələ) haqqında soruşmağa gəlmədim”. O dedi: “Qədim Evə gəlməkdə mükafatın (odur ki), sənin və miniyinin atdığı hər addıma görə sənə bir savab yazılar və sənin üçün bir dərəcə artırılar. Ərafatda durduqda Uca Allah mələklərinə buyurur: “Ey Mənim mələklərim! Mənim qullarımı bura gətirən nədir?” Mələklər deyirlər: “Onlar Sənin razılığını və Cənnəti istəyirlər”. UcaAllah buyurur: “Mən Özümü və məxluqatımı şahid tuturam ki, Mən onları zamanın günlərinin, (yağışın) damcılarının, qum dənəciklərinin sayı qədər bağışladım!” Daş atdıqda Uca Allah buyurur: “Etdikləri əməllərin mükafatı kimi onlar üçün gözlərinə sevinc gətirəcək nələr saxlandığını heç kəs bilmir” (əs-Səcdə, 17). Başını qırxdırdıqda isə yerə düşən hər bir tükün Qiyamət günü sənin üçün nur olacaq. Ev ilə vidalaşdıqda sən anadan doğulduğun gündə olduğun kimi günahlarından azad olarsan”.[3] Başqa bir rəvayətdə isə Peyğəmbər - salləllahu aleyhi və səlləm - belə demişdir: “Beytul-Harama gəlmək üçün evindən çıxmağına gəlincə, miniyinin atdığı hər addıma görə Allah sənə bir savab yazır və bir günahını silir. Ərəfatda durmağına gəlincə, Uca Allah bu vaxt dünya səmasına enir və mələklərinin qarşısında öyünərək buyurur: “Bunlar toz-torpaq içində, saçları dağınıq bir halda uzaq yerlərdən Mənə doğru gələn qullarımdır. Onlar Məni görmədən mərhəmətimə ümid bəsləyir və əzabımdan qorxurlar, bəs Məni görsəydilər necə?” Sənin günahların böyük bir qum yığınının dənələri və ya dünyanın günləri, ya da göydə olan yağışın damcıları qədər olsa belə, Allah onları səndən təmizləyər. Daş atmağına gəlincə, o, sənin üçün (şeytanı) zəlil etməkdir. Başını qırxdırmağına gəlincə, yerə duşən hər bir tükə görə sənin üçün bir savab vardır. Evi təvaf etdikdə[4] isə anadan doğulduğun gündə olduğun kimi günahlarından azad olarsan”.[5]
عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ: كُنْتُ جَالِسًا مَعَ النَّبِيِّ ﷺ فِي مَسْجِدِ مِنًى، فَأَتَاهُ رَجُلٌ مِنَ الأَنْصَارِ، وَرَجُلٌ مِنْ ثَقِيفٍ، فَسَلَّمَا، ثُمَّ قَالا: يَا رَسُولَ اللَّهِ، جِئْنَا نَسْأَلُكَ، فَقَالَ: "إِنْ شِئْتُمَا أَخْبَرْتُكُمَا بِمَا جِئْتُمَانِي تَسْأَلانِي عَنْهُ فَعَلْتُ، وَإِنْ شِئْتُمَا أَنْ أَمْسِكَ وَتَسْأَلانِي فَعَلْتُ"، فَقَالا: أَخْبِرْنَا يَا رَسُولَ اللَّهِ، فَقَالَ الثَّقَفِيُّ للأَنْصَارِيِّ: سَلْ، فَقَالَ: أَخْبِرْنِي يَا رَسُولَ اللَّهِ، فَقَالَ: "جِئْتَنِي تَسْأَلُنِي عَنْ مَخْرَجِكَ مِنْ بَيْتِكَ تَؤُمُّ الْبَيْتَ الْحَرَامَ وَمَا لَكَ فِيهِ، وَعَنْ رَكْعَتَيْكَ بَعْدَ الطَّوَافِ وَمَا لَكَ فِيهِمَا، وَعَنْ طَوَافِكَ بِالصَّفَا وَالْمَرْوَةِ وَمَا لَكَ فِيهِ، وَعَنْ وُقُوفِكَ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ وَمَا لَكَ فِيهِ، وَعَنْ رَمْيِكَ الْجِمَارَ وَمَا لَكَ فِيهِ، وَعَنْ نَحْرِكَ وَمَا لَكَ فِيهِ، وَعَنْ حَلْقِكَ رَأْسَكَ وَمَا لَكَ فِيهِ، وَعَنْ طَوَافِكَ بِالْبَيْتِ بَعْدَ ذَلِكَ وَمَا لَكَ فِيهِ مَعَ الإِفَاضَةِ"، فَقَالَ: وَالَّذِي بَعَثَكَ بِالْحَقِّ لَعَنْ هَذَا جِئْتُ أَسْأَلُكَ، قَالَ: "فَإِنَّكَ إِذَا خَرَجْتَ مِنْ بَيْتِكَ تَؤُمُّ الْبَيْتَ الْحَرَامِ لا تَضَعُ نَاقَتُكَ خُفًّا وَلا تَرْفَعُهُ إِلَّا كَتَبَ اللَّهُ لَكَ بِهِ حَسَنَةً، وَمَحَى عَنْكَ خَطِيئَةً، وَأَمَّا رَكْعَتَاكَ بَعْدَ الطَّوَافِ كَعَتْقِ رَقَبَةٍ مِنْ بَنِي إِسْمَاعِيلَ، وَأَمَّا طَوَافُكَ بِالصَّفَا وَالْمَرْوَةِ بَعْدَ ذَلِكَ كَعَتْقِ سَبْعِينَ رَقَبَةً، وَأَمَّا وُقُوفُكَ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ، فَإِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَتَعَالَى يَهْبِطُ إِلَى سَمَاءِ الدُّنْيَا، فَيُبَاهِي بِكُمُ الْمَلائِكَةَ، يَقُولُ: عِبَادِي جَاءُونِي شُعْثًا مِنْ كُلِّ فَجٍّ عَمِيقٍ يَرْجُونَ جَنَّتِي، فَلَوْ كَانَتْ ذُنُوبُكُمْ كَعَدَدِ الرَّمْلِ، أَوْ كَقَطْرِ الْمَطَرِ، أَوْ كَزَبَدِ الْبَحْرِ لَغَفَرَهَا، أَوْ لَغَفَرْتُهَا، أَفِيضُوا عِبَادِي مَغْفُورًا لَكُمْ وَلِمَنْ شَفَعْتُمْ لَهُ وَأَمَّا رَمْيُكَ الْجِمَارَ، فَلَكَ بِكُلِّ حَصَاةٍ رَمَيْتَهَا كَبِيرَةٌ مِنَ الْمُوبِقَاتِ، وَأَمَّا نَحْرُكَ فَمَذْخُورٌ لَكَ عِنْدَ رَبِّكَ، وَأَمَّا حِلاقُكَ رَأْسَكَ فَلَكَ بِكُلِّ شَعْرَةٍ حَلَقْتَهَا حَسَنَةٌ، وَيُمْحَى عَنْكَ بِهَا خَطِيئَةٌ، وَأَمَّا طَوَافُكَ بِالْبَيْتِ بَعْدَ ذَلِكَ، فَإِنَّكَ تَطُوفُ وَلا ذَنْبَ لَكَ، يَأْتِي مَلَكٌ حَتَّى يَضَعَ يَدَيْهِ بَيْنَ كَتِفَيْكَ فَيَقُولُ: اعْمَلْ فِيمَا يُسْتَقْبَلُ، فَقَدْ غُفِرَ لَكَ مَا مَضَى.
Rəvayət edilir ki, İbn Ömər (Allah ondan razı olsun) demişdir: “(Bir gün) mən Peyğəmbər - salləllahu aleyhi və səlləm - ilə birlikdə Mina məscidində oturmuşdum. (Bu zaman) biri Ənsardan, biri isə Səqif qəbiləsindən olan iki kişi onun yanına gəlib salam verdikdən sonra dedilər: “Ey Allahın Elçisi, sənə sual vermək üçün yanına gəldik”. O dedi: “Əgər istəyirsinizsə, soruşmaq üçün gəldiyiniz məsələ barəsində sizə xəbər verim. Yox əgər istəyirsinizsə, mən susaram, siz soruşun, mən də xəbər verim”. Onlar dedilər: “Ey Allahın Elçisi! Bizə xəbər ver!” Səqifdən olan Ənsardan olan kişiyə dedi: “Sən soruş!” Ənsardan olan kişi dedi: “Mənə xəbər ver, ey Allahın Elçisi!” O dedi: “Sən gəldin ki, məndən Müqəddəs Evə (Kəbəyə) gəlmək üçün evindən çıxmağının, təvafdan sonra iki rükət mamaz qılmağının, Səfa və Mərva arasında səy etməyinin, səhərdən axşamadək Ərafatda durmağının, daş atmağının, qurban kəsməyinin, başını qırxdırmağının, bundan sonra Evi təvaf etməyinin və “İfada” təvafının mükafatının nə olduğunu soruşasan?” Ənsardan olan kişi dedi: “Bəli, səni haqq ilə göndərən Allaha and olsun ki, mən elə bu haqda soruşmaq üçün gəldim”. O dedi: “Həqiqətən, sən Müqəddəs Evə (Kəbəyə) gəlmək üçün evindən çıxdıqda, dəvənin ayağı hər dəfə yerə qoyduqda və qaldırdıqda buna görə sənə bir savab yazılır, sənin bir günahın silinir. Təvafdan sonra iki rükət namaz qıldıqda bu, sənin üçün İsmail oğullarından bir qulu azad etmək kimidir. Səfa və Mərva arasında səy etdikdə bu, sənin üçün yetmiş qul azad etmək kimidir. Səhərdən axşamadək Ərafatda durduqda, həqiqətən, Uca Allah bu vaxt dünya səmasına enir və mələklərinin qarşısında öyünərək buyurur: “Bunlar toz-torpaq içində, saçları dağınıq bir halda uzaq yerlərdən Mənə doğru gələn qullarımdır. Onlar Mənim Cənnətimi istəyirlər. Onların günahları qum dənəciklərinin, yağış damcılarının və dəniz köpüklərinin sayı qədər olsa belə Mən onları bağışlayaram! Qullarımın və şəfaət etdiklərinizin üzərinə məğfirət yağdırın!” Daş atmağına gəlincə, atılan hər bir daşa görə səni həlakedici böyük günahlarından biri kəffarə edilər. Qurban kəsməyinə gəlincə, bu, Rəbbinin dərgahında sənin üçün tədarükdür. Başını qırxdırmağına gəlincə, qırxdırdığın hər bir tükə görə sənə bir savab verilər və bir günahın silinər. Bundan sonra Evi təvaf etməyinə gəlincə, sən heç bir günahın qalmadan təvaf etmiş olarsan. Bir mələk gəlib əllərini sənin kürəyinə qoyaraq belə deyir: “Bundan sonrası üçün əməl et! Çünki, sənin keçmiş günahların bağışlanmışdır”.[6]