Hud surəsi 114 – cü ayə
“Gündüzün iki başında (əvvəlində və axırında) və gecənin bəzi saatlarında namaz qıl! Həqiqətən, yaxşı işlər pis əməlləri silib aparır. Bu, yada salanlar üçün bir xatırlatmadır”
Abdullah ibn Məsud rəvayət edir ki, bir kişi Peyğəmbərin - sallallahu aleyhi və səlləm - yanına gəlib (naməhrəm) bir qadını öpdüyünü ona xəbər verdi (bunun nə dərəcədə günah olduğunu öyrənmək istədi) və Uca Allah da bu ayəni nazil etdi: “Gündüzün iki başında (əvvəlində və axırında) və gecənin bəzi saatlarında namaz qıl! Həqiqətən, yaxşı işlər pis əməlləri silib aparır. Bu, yada salanlar üçün bir xatırlatmadır”. Kişi dedi: “Ey Allahın Elçisi! Bu hökm yalnız mənə aiddir?” Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - dedi: “Bu hökm bütün ümmətimə aiddir!”
əl-Buxari, 526, 495, 4319, 4687; Muslim, 4963, 7177; İbn Macə, 4254.
Rəvayət edilir ki. Əbul-Yəsar (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Bir qadın xurma almaq üçün yanıma gəldi və mən ona: “Evdə bunlardan da yaxşı xurmalarım var”- deyib onu evə dəvət etdim. O, mənimlə birgə içəri daxil oldu. Sonra mən ona sarılaraq onu öpdüm. Sonra Əbu Bəkrin yanına gəlib bu barədə ona xəbər verdim və o dedi: “Eybini gizlət, tövbə et və bu barədə heç kəsə xəbər vermə!” Mən dözməyib Ömərin yanına getdim və bu haqda ondan soruşdum. O da Əbu Bəkrin dediklərini dedi. Mən yenə də dözməyib Peyğəmbərin - sallallahu aleyhi və səlləm - yanına getdim. Bu barədə ona xəbər verdikdə, o dedi: “Allah yolunda cihadda olanın ailəsi ilə bu cür davranırsan?!” Əbul-Yəsar özünün Cəhənnəm əhlindən olduğunu zənn etdi və yenidən müsəlman olmağını təmənna etdi. Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - bir müddət gözlədikdən sonra Uca Allah bu ayəni nazil etdi: “Gündüzün iki başında (əvvəlində və axırında) və gecənin bəzi saatlarında namaz qıl! Həqiqətən, yaxşı işlər pis əməlləri silib aparır. Bu, yada salanlar üçün bir xatırlatmadır” (Hud, 114). Əbul-Yəsar deyir ki: “Mən Peyğəmbərin - sallallahu aleyhi və səlləm - yanına gəldikdə, o, bu ayələri mənə oxudu və səhabələr: “Ey Allahın Elçisi! Bu ayə yalnız Əbul-Yəsara aiddir, yoxsa bütün insanlara şamil edilir?”- deyə soruşdular. O dedi: “Əksinə, bu ayə bütün insanlara şamil edilir”.
ət-Tirmizi, 3403; əl-Buxari “Tarixul-Kəbir” 7/220-221; ət-Tabərani “Mucəmul-Kəbir” 15702; ət-Tabəri “Cəmiul-Bəyən” 18685, 18768; əl-Beyhəqi “Şuabul-İman” 6683, 7085; əl-Bəzzər “Musnəd” 2219. əl-Albani, Ali Nasr və əl-Hilali həsən olduğunu bildirmişlər.