əl-İsra surəsi 59 - cu ayə

    25.04.2019
وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلَّا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً فَظَلَمُوا بِهَا وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا

 
“Bizim möcüzələr göndərməkdən vaz keçməyimizə səbəb ancaq əvvəlkilərin onları yalan hesab etmələri idi. Səmud tayfasına açıq-aydın möcüzə kimi bir dişi dəvə verdik, lakin onlar ona zülm etdilər. Biz möcüzələri yalnız qorxutmaq üçün göndəririk
 

عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: سَأَلَ أَهْلُ مَكَّةَ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَنْ يَجْعَلَ لَهُمُ الصَّفَا ذَهَبًا، وَأَنْ يُنَحِّيَ الْجِبَالَ عَنْهُمْ، فَيَزْرَعُوا ، فَقِيلَ لَهُ: إِنْ شِئْتَ أَنْ تَسْتَأْنِيَ بِهِمْ، وَإِنْ شِئْتَ أَنْ نُؤْتِيَهُمُ الَّذِي سَأَلُوا، فَإِنْ كَفَرُوا أُهْلِكُوا كَمَا أَهْلَكْتُ مَنْ قَبْلَهُمْ، قَالَ: " لَا، بَلْ أَسْتَأْنِي بِهِمْ " فَأَنْزَلَ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ هَذِهِ الْآيَةَ: {وَمَا مَنَعَنَا أَنْ نُرْسِلَ بِالْآيَاتِ إِلا أَنْ كَذَّبَ بِهَا الْأَوَّلُونَ وَآتَيْنَا ثَمُودَ النَّاقَةَ مُبْصِرَةً}

 
Rəvayət edilir ki, İbn Abbas (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Məkkə əhli Peyğəmbərdən - sallallahu aleyhi və səlləm - tələb etdi ki, Səfa dağını onlar üçün qızıla çevirsin və digər dağları da kənarlaşdırsın ki, boş sahədə əkib-becərə bilsinlər. Peyğəmbərə - sallallahu aleyhi və səlləm - deyildi: “İstəyirsənsə, fikirlə­şib haqq yoluna qayıtmaq üçün onlara möhlət ver, istəyirsənsə də onların tələblərini yerinə yetir. Hərgah bundan sonra küfr etsələr, əvəlki həlak olmuş ümmətlər kimi onlar da həlak olacaqlar”. Peyğəmbər - sallallahu aleyhi və səlləm - buyurdu: “Xeyr! Əksinə, mən onlara möhlət vermək istəyirəm”. Uca Allah da bu ayəni nazil etdi: “Bizim möcüzələr göndərməkdən vaz keçməyimizə səbəb ancaq əvvəlkilərin onları yalan hesab etmələri idi. Səmud tayfasına açıq-aydın möcüzə kimi bir dişi dəvə verdik, lakin onlar ona zülm etdilər. Biz möcüzələri yalnız qorxutmaq üçün göndəririk(əl-İsra, 59)”.
 
Əhməd, 2333; əl-Bəzzər, 5036; əl-Hakim, 3379; ən-Nəsəi “Sunənul-Kubra” 11226, 11290. əl-Albani, Ali Nasr və əl-Hilali səhih olduğunu bildirmişlər.