Quranda bəzən insanın palçıqdan, bəzən isə sudan yaradıldığının deyilməsinin mənası nədir?
Aleykum salam. Quranda "Həqiqətən, Biz, insanı palçıq cövhərindən yaratdıq" deyildikdə burada yaradılışın əsli, yəni Adəm peyğəmbərin (aleyhis-sələm) palçıqdan yaradılması nəzərdə tutulur. Sudan yaradılma dedikdə isə, digər insanların nütfədən (sperma, məni) yaradılması nəzərdə tuulur. Uca Allah buyurur: "Ey insanlar! Sizi tək bir candan xəlq edən, onun özündən zövcəsini yaradan və onlardan da bir çox kişi və qadın (törədib yer üzünə) yayan Rəbbinizdən qorxun...!" (ən-Nisa, 1).
"Həqiqətən, Biz, insanı palçıq cövhərindən yaratdıq. Sonra nütfə halında möhkəm yerdə yerləşdirdik. Daha sonra nütfədən laxtalanmış qan yaratdıq, sonra o qandan bir parça ət yaratdıq, sonra o bir parça ətdən sümüklər yaratdıq, sonra da sümükləri ət ilə örtdük. Sonra da onu başqa bir məxluq tək xəlq etdik. Yaradanların ən yaxşısı olan Allah nə qədər xeyirxahdır!" (əl-Mu'minun, 12-14).
"O, insanı qan laxtasından yaratdı". (əl-Aləq, 2).
"Həqiqətən, Biz insanı qarışıq bir nütfədən yaratdıq. Biz onu imtahana çəkəcəyik. Biz onu eşidən, görən yaratdıq". (əl-İnsan, 2).
"Sudan insan yaradan, ona qan qohumları və sonradan qohum olanları bəxş edən Odur. Rəbbin hər şeyə Qadirdir". (əl-Furqan, 54).
Ayənin təfsirində isə belə deyilir: "Yalnız Uca Allah, Kainatın Vahid Xaliqidir və Onun nə köməkçiləri, nə də şərikləri yoxdur. O, insanları ikrah doğuran mayedən yaradır və onları qan qohumluğu və nikah ilə birləşdirir. İnsanlar arasında fərqlər və ümumi əlamətlər nə qədər çoxdur! Onların hamısı dünyaya ikrah doğuran mayədən əmələ gəlirlər və bu Uca Allahın kamil qüdrətinə dəlalət edir. Bu həmçinin təkcə Allahın Öz qullarının ibadətinə layiq olduğunu və bütün digər uydurulmuş “ilahlara” ibadətin əbəs və faydasızlığını sübut edir". (Abdurrahmən ibn Nasir əs-Sə'di, Müqəddəs Quranın Təfsiri).