Zülm etməyin haram olması

    11.09.2018
عَنْ أَبِى ذَرٍّ عَنِ النَّبِىِّ ﷺ فِيمَا رَوَى عَنِ اللَّهِ تَبَارَكَ وَتَعَالَى أَنَّهُ قَالَ: «يَا عِبَادِى إِنِّى حَرَّمْتُ الظُّلْمَ عَلَى نَفْسِى وَجَعَلْتُهُ بَيْنَكُمْ مُحَرَّمًا فَلاَ تَظَالَمُوا يَا عِبَادِى كُلُّكُمْ ضَالٌّ إِلاَّ مَنْ هَدَيْتُهُ فَاسْتَهْدُونِى أَهْدِكُمْ يَا عِبَادِى كُلُّكُمْ جَائِعٌ إِلاَّ مَنْ أَطْعَمْتُهُ فَاسْتَطْعِمُونِى أُطْعِمْكُمْ يَا عِبَادِى كُلُّكُمْ عَارٍ إِلاَّ مَنْ كَسَوْتُهُ فَاسْتَكْسُونِى أَكْسُكُمْ يَا عِبَادِى إِنَّكُمْ تُخْطِئُونَ بِاللَّيْلِ وَالنَّهَارِ وَأَنَا أَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا فَاسْتَغْفِرُونِى أَغْفِرْ لَكُمْ يَا عِبَادِى إِنَّكُمْ لَنْ تَبْلُغُوا ضَرِّى فَتَضُرُّونِى وَلَنْ تَبْلُغُوا نَفْعِى فَتَنْفَعُونِى يَا عِبَادِى لَوْ أَنَّ أَوَّلَكُمْ وَآخِرَكُمْ وَإِنْسَكُمْ وَجِنَّكُمْ كَانُوا عَلَى أَتْقَى قَلْبِ رَجُلٍ وَاحِدٍ مِنْكُمْ مَا زَادَ ذَلِكَ فِى مُلْكِى شَيْئًا يَا عِبَادِى لَوْ أَنَّ أَوَّلَكُمْ وَآخِرَكُمْ وَإِنْسَكُمْ وَجِنَّكُمْ كَانُوا عَلَى أَفْجَرِ قَلْبِ رَجُلٍ وَاحِدٍ مَا نَقَصَ ذَلِكَ مِنْ مُلْكِى شَيْئًا يَا عِبَادِى لَوْ أَنَّ أَوَّلَكُمْ وَآخِرَكُمْ وَإِنْسَكُمْ وَجِنَّكُمْ قَامُوا فِى صَعِيدٍ وَاحِدٍ فَسَأَلُونِى فَأَعْطَيْتُ كُلَّ إِنْسَانٍ مَسْأَلَتَهُ مَا نَقَصَ ذَلِكَ مِمَّا عِنْدِى إِلاَّ كَمَا يَنْقُصُ الْمِخْيَطُ إِذَا أُدْخِلَ الْبَحْرَ يَا عِبَادِى إِنَّمَا هِىَ أَعْمَالُكُمْ أُحْصِيهَا لَكُمْ ثُمَّ أُوَفِّيكُمْ إِيَّاهَا فَمَنْ وَجَدَ خَيْرًا فَلْيَحْمَدِ اللَّهَ وَمَنْ وَجَدَ غَيْرَ ذَلِكَ فَلاَ يَلُومَنَّ إِلاَّ نَفْسَهُ». قَالَ سَعِيدٌ: كَانَ أَبُو إِدْرِيسَ الْخَوْلاَنِىُّ إِذَا حَدَّثَ بِهَذَا الْحَدِيثِ جَثَا عَلَى رُكْبَتَيْهِ.

 
Əbu Zərr (Allah ondan razı olsun) rəvayət edir ki, Peyğəmbər - salləllahu aleyhi və səlləm - dedi: “Uca Allah belə buyurur: “Ey Mənim qullarım! Mən zülm etməyi Özümə haram saydım və sizin aranızda da onu haram etdim. Elə isə bir-birinizə zülm etməyin!
Ey Mənim qullarım! Mənim doğru yola yönəltdiyim kəslər­dən başqa hamınız zəlalətdəsiniz. Elə isə Məndən doğru yol istəyin, Mən də sizi doğru yola yönəldim.
Ey Mənim qullarım! Mənim yedirtdiyim kəs­lər­dən baş­qa hamı­nız acsınız. Elə isə Məndən yemək istəyin, Mən də sizi yedirdim.
Ey Mənim qullarım! Mənim geyindirdiyim kəslərdən başqa hamı­nız çılpaqsınız. Elə isə Məndən geyim istəyin, Mən də sizi geyin­dirim.
Ey Mənim qullarım! Siz gecə-gündüz günah işlər görürsünüz. Mən isə bu günahları bağışlayıram. Elə isə Mən­dən bağışlanma diləyin, Mən də sizi bağış­la­yım.
Ey Mənim qullarım! Siz heç vaxt Mənə zərər verə bilməzsiniz və siz heç vaxt Mənə fayda verə bilməzsiniz.
Ey Mənim qullarım! Əgər sizdən əvvəlkilər və sonrakılar, insan­larınız və cinləriniz[1] aranızdakı ən çox Allahdan qorxan adamın qəlbitək olsalar belə, bu, Mənim mülkümə heç bir şey artırmaz.
Ey Mənim qullarım! Sizdən əvvəlkilər və sonrakılar, insan­larınız və cinləriniz aranızdakı ən günahkar adamın qəlbitək olsalar belə, bu, Mənim mülkümdən heç bir şey əskiltməz.
Ey Mənim qullarım! Sizdən əvvəlkilər və sonrakılar, insan­larınız və cinləriniz bir yerə toplanıb Məndən istə­sələr, Mən də onların hər birinin istə­diyini versəm, bu, Mənim mülkümdən yalnız dəryaya batırılan iynənin əskiltdiyi qədər əskildər.
Ey Mənim qullarım, bu sizin əməllərinizdir. Onları sizin üçün hesaba alıram, sonra əvəzini verəcəyəm. Odur ki, kim xeyir tapsa, Allaha həmd etsin. Kim də xeyirdən başqa bir şey tapsa, özündən başqa heç kəsi qınamasın”. Əbu İdris əl-Xauləni hər dəfə bu hədisi danışanda diz çökərdi[2]”.[3]
 

عَنْ عَبْدِ اللهِ عَنِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ: "إِنَّ الشَّيْطَانَ قَدْ يَئِسَ أَنْ تُعْبَدَ الأَصْنَامُ فِي أَرْضِ الْعَرَبِ، وَلَكِنَّهُ سَيَرْضَى مِنْكُمْ بِدُونِ ذَلِكَ بِالْمُحَقِّرَاتِ، وَهِيَ: الْمُوبِقَاتُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ، اتَّقُوا الْمَظَالِمَ مَا اسْتَطَعْتُمْ، فَإِنَّ الْعَبْدَ يَجِيءُ بِالْحَسَنَاتِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ يَرَى أَنَّهُ سَتُنْجِيهِ، فَمَا زَالَ عَبْدٌ يَقُومُ فَيَقُولُ: يَا رَبِّ ظَلَمَنِي عَبْدُكَ مَظْلَمَةً، فَيَقُولُ امْحُوا مِنْ حَسَنَاتِهِ، مَا يَزَالُ كَذَلِكَ، حَتَّى مَا يَبْقَى لَهُ حَسَنَةٌ مِنَ الذُّنُوبِ، وَإِنَّ مِثْلَ ذَلِكَ كَسَفْرٍ نَزَلُوا بِفَلاَةٍ مِنَ الأَرْضِ، لَيْسَ مَعَهُمْ حَطَبٌ، فَتَفَرَّقَ الْقَوْمُ لِيَحْتَطِبُوا، فَلَمْ يَلْبَثُوا أَنْ حَطَبُوا، فَأَعْظَمُوا النَّارَ، وَطَبَخُوا مَا أَرَادُوا، وَكَذَلِكَ الذُّنُوبُ".

 
Abdullah ibn Məsud (Allah ondan razı olsun) rəvayət edir ki, Allah Elçisi - salləllahu aleyhi və səlləm - demişdir: “Şubhəsiz ki, şeytan (İblis) ərəb torpaqlarında[4] (insanların) butlərə ibadət edilməsindən ümidini üzmüşdür. Lakin o, Qiyamət günü sizin bundan aşağı olan mənfur əməllərinizdən - böyük günahlardan razı qalacaq. Bacardığınız qədər zülm etməkdən qorxun! Çünki, Qiyamət günü qul savablarla (Allahın hüzuruna) gələcək və elə güman edəcək ki, bunlar onu xilas edəcək. Bir qul ayağa qalxıb dayanma­dan Allaha yalvararaq deyəcək: “Ey Rəbbim, sənin filan qulun mənə zülm etdi!” Allah buyuracaq: “Onun savablarından silin!” Beləcə günahlarına görə bir savabı qalmaya­nadək silinməyə davam ediləcək. Bunun misali çöllükdə düşərgə salan və yaxınlıqlarında odunu olmayan səyahətçilərin misalına bənzəyir. Həmin insanlar odun yığmaq üçün hər tərəfə dağılışır, az keçmədən odun toplayıb böyük bir ocaq qalayır və istədiklərini bişirirlər. Günahlar da belədir”.[5]

 
[1] Cinn - Allahın oddan yaratdığı məxluqlardır. İnsanlar kimi cinlər də yer üzündə sa­kin olmuş və indi də mövcud­dur­lar. Onlardan da müsəlman və ya kafir olanı vardır. Allahın qadağan etdiyinə baxmaya­raq, bir sıra cadugərlər və baxıcılar onlarla əlaqəyə girirlər.
[2] İbn Teymiyyə (Allah ona rəhm etsin) bu hə­dis barədə demişdir: “Bilmək lazımdır ki, bu hədis olduqca dəyərli, dərəcəsi də çox yük­sək olan bir hədisdir. Odur ki, İmam Əhməd deyərmiş: “Bu, şamlılar üçün ən şərəfli hə­dis hesab edilir.” Əbu İdris əl-Xovlani hər dəfə bu hədisi danışarkən diz çökərmiş. Bu hə­disi səma altında və yer üzündə ən doğru danışan kimsələrdən olmuş Əbu Zərr (Allah ondan razı olsun) rə­vayət etmişdir. Bu, Rəsulullahın ﷺ Öz Rəbbindən rəvayət etdiyi ilahi hədislərdəndir. Bu hədis Quran ayəsi sayılmasa da, Peyğəmbər ﷺ onun Uca Allahın Kəlamı olduğunu xəbər vermişdir... Bu hədis İslam dininin, ayrı-ayrı elmlərə, əməllərə, əsaslara və ikincidərə­cəli işlərə aid əzəmətli qaydalarını özündə cəm etmişdir (Məcmuul-Fətavə, 18/157).
[3] Muslim, 6737.
[4] Ərəb torpaqları deyildikdə, ərəb yarımadası nəzərdə tutulur.
[5] Əbu Yəalə, 5122. əl-Albani “Sahihut-Tərğib vət-Tərhib”də (№ 2221) səhih li-ğeyrihi adlandırıb.