"Göylər Onun Əli ilə büküləcəkdir"- ayəsi haqda

    18.09.2018
عَنِ ابْنِ عُمَرَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ قَرَأَ هَذِهِ الْآيَةَ ذَاتَ يَوْمٍ عَلَى الْمِنْبَرِ(وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَالْأَرْضُ جَمِيعًا قَبْضَتُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَالسَّمَوَاتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمِينِهِ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا يُشْرِكُونَ) وَرَسُولُ اللَّهِ ﷺ يَقُولُ هَكَذَا بِيَدِهِ وَيُحَرِّكُهَا يُقْبِلُ بِهَا وَيُدْبِرُ يُمَجِّدُ الرَّبُّ نَفْسَهُ أَنَا الْجَبَّارُ أَنَا الْمُتَكَبِّرُ أَنَا الْمَلِكُ أَنَا الْعَزِيزُ أَنَا الْكَرِيمُ فَرَجَفَ بِرَسُولِ اللَّهِ ﷺ الْمِنْبَرُ حَتَّى قُلْنَا لَيَخِرَّنَّ بِه

 
İbn Ömər (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Bir gün Allah Elçisi - salləllahu aleyhi və səlləm - minbərin üzərində bu ayəni oxudu: Onlar Allahı layiqincə qiymətləndir­mədilər. Halbuki Qiyamət günü yer bütünlüklə Onun Ovcunda olacaq, göylər isə Onun Əli ilə büküləcəkdir. O, pakdır, müqəddəsdir və onların (Ona) qoşduqları şəriklərdən ucadır” (əz-Zumər, 67). Allah Elçisi - salləllahu aleyhi və səlləm - bu ayəni oxuyarkən əlini (yumruğunu) silkələyərək dedi: “Rəbb Özünü öyərək buyurur: “Mənəm Qadir (əl-Cəbbar), Mənəm Məğrur (əl-Mutə­kəb­bir), Mənəm Hökmdar (əl-Məlik), Mənəm Qüdrətli (əl-Əziz), Mənəm Səxavətli (əl-Kərim)”. Bu sözləri deyərkən minbər elə silkələndi ki, biz onun yıxılacağını güman etdik”.[1]
 

عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ قَالَ: جَاءَ حَبْرٌ مِنْ الأَحْبَارِ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ ﷺ فَقَالَ يَا مُحَمَّدُ إِنَّا نَجِدُ أَنَّ اللَّهَ يَجْعَلُ السَّمَوَاتِ عَلَى إِصْبَعٍ وَالأَرَضِينَ عَلَى إِصْبَعٍ وَالشَّجَرَ عَلَى إِصْبَعٍ وَالْمَاءَ وَالثَّرَى عَلَى إِصْبَعٍ وَسَائِرَ الْخَلاَئِقِ عَلَى إِصْبَعٍ فَيَقُولُ أَنَا الْمَلِكُ فَضَحِكَ النَّبِيُّ ﷺ حَتَّى بَدَتْ نَوَاجِذُهُ تَصْدِيقًا لِقَوْلِ الْحَبْرِ ثُمَّ قَرَأَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ: (وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَالْأَرْضُ جَمِيعًا قَبْضَتُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَالسَّمَاوَاتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمِينِهِ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَى عَمَّا يُشْرِكُونَ)

 
Rəvayət edilir ki, Abdullah ibn Məsud (Allah ondan razı olsun) demişdir: “(Bir dəfə Kitab əhli­nin) baş keşişlərindən biri Peyğəmbərin - salləllahu aleyhi və səlləm - yanına gəlib dedi: “Ey Muhəmməd! Bi­zim bildiyimizə görə, Allah göyləri bir Barmağına, yerləri o biri Bar­ma­ğı­na, ağacları digər bir Barmağına, suyu və torpağı bir başqa Barmağına, yer­də qalan məxlu­qatı da (yenə) başqa bir Barmağına yerləşdirmiş və: “Hökm­dar Mənəm!”– deyə buyurmuşdur”. (Bunu eşidən­də) Peyğəmbər - salləllahu aleyhi və səlləm - (bu ali­min) sözünü təsdiqləmək məqsədilə dişləri görünənədək güldü. Sonra da bu ayə­ni oxudu: “Onlar Allahı layiqincə qiymət­lən­dirmədilər. Halbuki Qi­ya­mət günü yer bütün­lüklə Onun Ovcunda olacaq, göy­lər isə Onun sağ Əli ilə büküləcəkdir. O, pakdır, müqəd­dəsdir və on­ların (Ona) qoşduqları şə­rik­lər­dən ucadır” (əz-Zumər, 67)”.[2]
 

عَنْ أَبِى هُرَيْرَةَ قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ يَقُولُ «يَقْبِضُ اللَّهُ الأَرْضَ، وَيَطْوِى السَّمَوَاتِ بِيَمِينِهِ، ثُمَّ يَقُولُ أَنَا الْمَلِكُ، أَيْنَ مُلُوكُ الأَرْضِ»

 
Əbu Hureyra (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Mən Allah Elçisinin - salləllahu aleyhi və səlləm - belə dedi­yini eşitmişəm: “Allah yeri (bütünlüklə) Ovcuna alacaq, göy­ləri də sağ Əli ilə bükəcək, sonra da belə buyuracaq: “Mənəm Hökmdar! Hanı yer üzünün hökmdarları?!”[3]
 

أَخْبَرَنِى عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ «يَطْوِى اللَّهُ عز و جل السَّمَوَاتِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ثُمَّ يَأْخُذُهُنَّ بِيَدِهِ الْيُمْنَى ثُمَّ يَقُولُ أَنَا الْمَلِكُ أَيْنَ الْجَبَّارُونَ أَيْنَ الْمُتَكَبِّرُونَ ثُمَّ يَطْوِى الأَرَضِينَ بِشِمَالِهِ ثُمَّ يَقُولُ أَنَا الْمَلِكُ أَيْنَ الْجَبَّارُونَ أَيْنَ الْمُتَكَبِّرُونَ»

 
Abdullah ibn Ömər (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Allah Elçisi - salləllahu aleyhi və səlləm - buyurdu: “Qiyamət günü Uca Allah göyləri bükəcək, sonra onları sağ Əlinə götürəcək və deyəcək: “Mənəm Hökmdar. Har­dadır lovğalar, har­dadır təkəbbürlülər?!” Sonra sol Əli ilə yerləri bükəcək və deyə­cək: “Mənəm Hökmdar! Hardadır lovğalar, har­dadır təkəb­bür­lülər?!”[4]

 
[1] Əhməd, 5157, 5414, 5542. Şueyb əl-Arnavut Muslimin şərtlərinə əsasən isnadının səhih olduğunu bildirmişdir.
[2] əl-Buxari, 4811.
[3] əl-Buxari, 4812, 6519, 6834, 7382.
[4] Muslim, 2788, 4995, 7228.