Sərxoşedici içkilərin haram olması - əl-Maidə surəsi 90 - 93 - cü ayələr
”Ey iman gətirənlər! Şübhəsiz ki, sərxoşedici içki də, qumar da, tapınmaq məqsədilə dik qoyulmuş daşlar da, fal oxları da şeytan əməlindən olan murdar şeylərdir. Bunlardan çəkinin ki, bəlkə nicat tapasınız. Həqiqətən, şeytan sərxoşedici içki və qumar vasitəsilə sizin aranıza ədavət və kin salmaq, sizi Allahı yad etməkdən və namazdan ayırmaq istəyər. Siz buna son qoyacaqsınızmı? Allaha itaət edin, Onun Elçisinə itaət edin və asi olmaqdan çəkinin! Əgər üz çevirsəniz, bilin ki, Elçimizin öhdəsinə düşən ancaq açıq-aydın təbliğ etməkdir. İman gətirib yaxşı işlər görənlərə, Allahdan qorxaraq iman gətirib yaxşı işlər gördükləri, sonra yenə Allahdan qorxaraq iman gətirdikləri, sonra yenə də Allahdan qorxaraq yaxşı işlər gördükləri təqdirdə, haram edilməmişdən əvvəl daddıqları şeylərə görə heç bir günah gəlməz. Allah yaxşı iş görənləri sevir”
Rəvayət edilir ki, İbn Abbas (Allah ondan razı olsun) demişdir: “Şərabın haram olmasına dair ayələr (əl-Maidə, 90-91) ənsarlardan olan iki qəbilə barəsində nazil olmuşdur. Bir gün onlar sərxoş olana qədər şərab içdilər və bir-birilərinə qarşı kobudluq etdilər. Səhərisi gün ayıldıqda isə onladan biri axşamkı kobudluğun əlamətini üzündə və saqqalında görüb dedi: “Bunu filankəs edib!” Əvvəllər onlar qardaş kimi mehriban idilər və qəlblərində bir-birilərinə qarşı nifrət və kin-küdurətləri yox idi. O dedi: “Allaha and olsun ki, əgər o mənə qarşı rəhmli və şəfqətli olsaydı belə etməzdi”. Beləliklə də onların qəlblərində bir-birilərinə qarşı nifrət, kin-küdurət oyandı və Uca Allah da bu ayəni nazil etdi: ”Ey iman gətirənlər! Şübhəsiz ki, sərxoşedici içki də, qumar da, tapınmaq məqsədilə dik qoyulmuş daşlar da, fal oxları da şeytan əməlindən olan murdar şeylərdir. Bunlardan çəkinin ki, bəlkə nicat tapasınız. Həqiqətən, şeytan sərxoşedici içki və qumar vasitəsilə sizin aranıza ədavət və kin salmaq, sizi Allahı yad etməkdən və namazdan ayırmaq istəyər. Siz buna son qoyacaqsınızmı?” (əl-Maidə, 90-91). Səhabələrdən bəziləri dedilər: “Bu şərab iyrənc bir şeydir. Filankəs Bədr döyüşündə, filankəs isə Uhud döyüşündə bətnində içki olduğu halda şəhid oldu”. Uca Allah da bu ayəni nazil etdi: “İman gətirib yaxşı işlər görənlərə, Allahdan qorxaraq iman gətirib yaxşı işlər gördükləri, sonra yenə Allahdan qorxaraq iman gətirdikləri, sonra yenə də Allahdan qorxaraq yaxşı işlər gördükləri təqdirdə, haram edilməmişdən əvvəl daddıqları şeylərə görə heç bir günah gəlməz. Allah yaxşı iş görənləri sevir” (əl-Maidə, 93)”.
İbn Cərir ət-Tabəri “Cəmiul-Bəyən” 12522, 12573; İbn Kəsir “Təfsir” 3/185; ən-Nəsəi “Sunənul-Kubra” 11086, 17789; əl-Hakim, 7219; əl-Beyhəqi “Sunənul-Kubra” 11151, 17104. Şeyx Muqbil, Ali Nasr və əl-Hilali həsən olduğunu bildirmişlər.
Ənəs ibn Malik (Allah ondan razı olsun) rəvayət edir ki, bir dəfə mən Əbu Təlhənin (Allah ondan raı olsun) mənzilindəki məclisdə şərab paylayırdım. O gün onların içdiyi “fədix” deyilən xurma şərabı idi. Bu vaxt Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və səlləm - səhabələrdən birinə əmr etdi ki, şərabın haram olduğunu hamıya car çəkib desin. Bunu eşidən Əbu Təlhə y mənə dedi: “Apar bu şərabı bayıra tök!” Mən də şərabı küçəyə axıtdım. O zaman Mədinənin küçələrindən şərab axırdı. Səhabələrdən bəziləri dedilər: “Elə qardaşlarımız var idi ki, bətnlərində içki olduğu halda öldülər”. Uca Allah da bu ayəni nazil etdi: “İman gətirib yaxşı işlər görənlərə, Allahdan qorxaraq iman gətirib yaxşı işlər gördükləri, sonra yenə Allahdan qorxaraq iman gətirdikləri, sonra yenə də Allahdan qorxaraq yaxşı işlər gördükləri təqdirdə, haram edilməmişdən əvvəl daddıqları şeylərə görə heç bir günah gəlməz. Allah yaxşı iş görənləri sevir” (əl-Maidə, 93)”.
əl-Buxari, 2284, 2464, 4617; Muslim, 5246; İbn Kəsir “Təfsir” 3/182; əl-Qurtubi “Təfsir” 6/293.